
Oto lista polecanych lokali: 9 Brama, Metropolis, No Name, Daytona, Lemoniada, Studio 5. Jak do nas trafić z dworca głównego PKP/PKS? Spacerem ok. 15 minut :)
Kontakt

Gdzie tanio zjeść we Wrocławiu?
STP Szybko Tanio Pysznie, ul. Kuźnicza 10, opis: samoobsługowa jadlodajnia, duży wybór dań z różnych zakątków świata, jedzenie na wagę, szybko, tanio I pysznie ;)!
Tosterrr, ul. Więzienna 5c (vis a vis Galerii Italiana), opis: porządny smakowity posiłek zjemy za maksymalnie 10 zł. Zapraszamy!!! Bagietki grilowane z różnymi warzywami (polecamy te ze szpinakiem i camembertem;)) oryginalny turecki kebab.
Mexico Bar, ul. Rzeźnicza 34, opis: restauracja meksykańska, pyszna tortilla!
W naszej ofercie znajdują się komfortowe Nasze apartamenty to dobrze wyposażone, świetnie zlokalizowane mieszkania gwarantujące odpowiedni standard oraz wygodę. Apartament Kolor to znakomita opcja dla osób ceniących sobie wygodę i prywatność. Do dyspozycji gości oddajemy przestronne i komfortowe mieszkania. W mieszkaniach znajdują się również w pełni wyposażona kuchnie, TV oraz dostęp do Internetu Wi-fi.


Kategorie







Autorzy





Kalendarium



















Warto zobaczyć:
Rezultaty badań
Obszarem badań z dziedziny marketingu oraz psychologii są badania fokusowe. Wyszkolony prowadzący opracowuje scenariusz badania fokusowego, a potem powołuje według właściwego klucza grupy fokusowe. Uczestnicy takiego eksperymentu w poszczególnej grupie uzyskują jednostkowe wyniki eksperymentu, a na końcu trener przekształca wyniki cząstkowe w rezultaty całościowe i dostaje końcowe wyniki badań fokusowych.
Znany jest taki typ badań rynku, w którym rolę główną odgrywa ewaluacja i socjologia społeczna. Są to tak zwane badania ewaluacyjne, których przykłady realizacji odnajdziecie w prezentowanych przez nas zagadnieniach opublikowanych na witrynie internetowej. Synergia zasad stosowanych w socjologii i dokumentacji badawczej zaowocowało wyodrębnieniem niezwykle skutecznej metody badań marketingowych.
Lepsze rozpoznanie potrzeb decydentów, kontrahentów i klientów może doprowadzić do zwiększenia zapotrzebowania na różnego typu płatne badania rynku. Prowadzony przez nas instytut badania rynku pracy prowadzi specjalistyczne badania społeczne i badania rynkowe wśród różnych grup społecznych a także zawodowych. Rozsądne podejście marketingowe implikuje fakt, że metody badania rynku używane przez nasz instytut należą do najbardziej skutecznych w kraju. Dowodem na ten fakt jest lista artykułów w periodykach a także portalach internetowych o tematyce marketingowej oraz PR.
Wyniki badań marketingowych odnośnie pracy z domu i zainteresowania nią pośród pracodawców okazały się średnio interesujące. Wykonane badania ankietowe z uwzględnieniem reprezentatywnej próbki w całym kraju pracodawców dowiodły, iż nazbyt duża ilość prawnych procedur zniechęca skutecznie do wybierania tego rodzaju zatrudnienia. Na kolejne kroki badań marketingowych oraz przeprowadzonych prac w tym zakresie składały się następujące etapy: podsumowanie oraz zebranie wyników, sporządzenie ankiet badawczych, wnioski po zakończeniu badania, akcja telemarketingowa, konstrukcja próbki badawczej. Zrealizowane badania marketingowe oraz rezultaty zgromadzone w kwestionariuszach dowiodły, że pracodawcy wolą zatrudniać pracowników na bazie standardowej umowy o pracę.
Nasz ośrodek badań opinii publicznej realizuje badania rynku i badania opinii publicznej przy uwzględnieniu najnowszych zdobyczy z dziedziny marketingu społecznego. Struktura naszego ośrodka gromadzi centra badania opinii publicznej rozmieszczone w kluczowych ośrodkach miejskich w kraju. Lista firm badania opinii publicznej, jakie ściśle z nami współpracują, dostępna jest na naszej firmowej witrynie internetowej. Wyszukacie tam dodatkowo opisy wykorzystywanych przez nas metod badania opinii publicznej w podziale tematycznym oraz rzeczowym zaczynając od sposobów czerpiących z marketingu a kończąc na dorobku z dziedziny PR.
Dodany przez Krzysztof Wiązowski
| 2011-05-01

